Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Νέα ανάρτηση

30 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

sto apeiro kai akoma parapera xD

Ανώνυμος είπε...

ο κοσμοσ δεν 8ελει να βλεπει τον "κοσμο" μεσα σε καδρα και καμβαδεσ αλλα 8ελει να δει κατι διαφορετικο.
ποιο συναρπαστικο ισωσ.....να μην βλεπει ισωσ τη ρουτινα και την κα8ημερινοτητα να αναπαρισταται μπροστα του αλλα το μυαλο του να 3εφευγει λιγο βλεποντασ πραγματα φανταστικα....(loll..)

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Αν και βρίσκω τον πραγματικό κόσμο loll, πολύ συναρπαστικό θα συμφωνήσω μαζί σου πως από την τέχνη περιμένουμε να παράγει αντικείμενα τα οποία οφείλουν την ιδιότητά τους ως έργων τέχνης στο γεγονός ότι δεν έχουν όμοιό τους στην πραγματικότητα.

"Ποιός επιθυμεί έναν κόσμο καθ' όλα όμοιο με τον υπάρχοντα;" ρωτάει ο φιλόσοφος Nelson Goodman στο βιβλίο του "Γλώσσες της Τέχνης", και προσθέτει ότι "μια από αυτές τις φρικαλεότητες είναι αρκετή".

Ανώνυμος είπε...

Το μαρτυρίσατε με τον Picasso...Η τέχνη πρέπει να βλέπει τον κόσμο με διαφορετικά μάτια από πραγματικό....Έτσι αποκτά νόημα....

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Μάλλον λοιπόν, ήθελα να προσθέσω, ο Γκούντμαν συμφωνεί μαζί σου και ως προς το μάταιο της αναπαράστασης του πραγματικού κόσμου και ως προς την απαξίωσή του.
Εγώ συμφωνώ με το πρώτο σκέλος της σκέψης του.

Ανώνυμος είπε...

nelson goodman (γνωστοσ για την εργασια του πανω στο προβλημα τησ επαγωγησ) στο ιδιο βιβλιο αναρωτη8ηκε ποια ειναι η φυση στισ τεχνεσ? πωσ παραγεται το νοημα στη μουσικη και την αφηρημενη τεχνη και ποιοσ ειναι ο ρολοσ των συναισ8ηματων στην κατανοηση του εργου τεχνησ? ΑΣΧΕΤΟ..(loll..)

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Μπράβο ταχύτητα συλλογής πληροφοριών!

Ανώνυμος είπε...

κα8ε φορα που αναφερεται ενα καινουριο, για μενα, ονομα αν δεν βρω κατι γιαυτο δεν μπορω με πιανει κατι και ....(loll..)

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Και τώρα ρωτάω, γιατί στην ανάρτηση της 26ης Νοεμβρίου, που αναφερόταν στον Ron Mueck, στα σχόλιά σας αναφερθήκατε με θαυμασμό στο τρόπο που "αναπαράγει άψογα την πραγματικότητα";

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑ γυσικά ο Γκούντμαν!Δεν είχα διαβάσει το σχόλιο σας προς την loll!!Σας είπα οτι κάτι μου θυμίζει όλο αυτο...
Ο Γκούντμαν..
Ποια είναι η φύση του συμβολισμού στις τέχνες; Πώς παράγεται το νόημα στη μουσική και την αφηρημένη ζωγραφική; Γιατί μπορούμε να πλαστογραφήσουμε έναν Ρέμπραντ, όχι όμως και έναν Μπετόβεν; Σε τι διαφέρει μια παρτιτούρα του Μπαχ από μία του Κέιτζ; Ποιος είναι ο ρόλος των συναισθημάτων στην κατανόηση του έργου τέχνης; Οι απαντήσεις του Γκούντμαν σε αυτά και άλλα ερωτήματα σχετικά με τις τέχνες άνοιξαν νέους δρόμους στη φιλοσοφία της τέχνης και κατέστησαν τις Γλώσσες της τέχνης το σημαντικότερο κείμενο του 20ού αιώνα στο χώρο της αισθητικής, τον πρώτο μεγάλο σταθμό στη διατύπωση μιας ενιαίας και συνεκτικής θεωρίας για την τέχνη μετά την Κριτική της κριτικής δύναμης του Ιμμάνουελ Καντ.


Οξύς, πνευματώδης, σαρκαστικός, γλαφυρός και ταυτόχρονα εξαιρετικά ακριβής, ο Γκούντμαν, που -όπως έλεγε ο ίδιος- ανήκει στη σωκρατική παράδοση του "ουδέν οίδα", κινείται με εντυπωσιακή άνεση στους χώρους όλων των τεχνών (ζωγραφική, γλυπτική, μουσική, χορός, λογοτεχνία)!

Ανώνυμος είπε...

Το αίνιγμα της επαγωγικής Nelson Coodman !!!!!!Φυσικά loll!!!!!Mπράβο!!!!!!
Το έργο αυτό περιλαμβάνει τις απόψεις του συνδέεται με την εν λόγω φαινόμενο ως επαγωγή. Ισχυρίζεται ότι δεν είναι όλες οι συνήθειες καθορίζονται από regularities, αν και οι συνήθειες του ανθρώπου και regularities είναι η πηγή της επαγωγική συλλογιστική. Δικαιολογούν την επαγωγή δεν μπορεί να είναι η κυρίαρχη εικόνα, καθορίζοντας παράλληλα επαγωγή ισχύει, σύμφωνα με τη θεωρία. Barry Stroud είναι άλλο ένα διάσημο φιλόσοφο. Είναι ο συγγραφέας του έργου που ονομάζεται "Η σημασία των φιλοσοφικών σκεπτικισμό. Stroud, καθορίζοντας παράλληλα την επαγωγή κεκλιμένο κατά τη λεγόμενη πρίσμα της δύσπιστος πρόκληση.
Οι απόψεις του Νέλσον Γκούντμαν και Barry Stroudεπαγωγική λογική είναι συνδεδεμένο με μια σχέση μεταξύ του λεγόμενου συγκρίσιμες καταστάσεις. Υπάρχουν τυχαία και δίκαιο-όπως inductions που θα πρέπει να διακριθεί σε περίπτωση που καθορίζει την ισχύ της επαγωγής και της εγκυρότητας της γνώσης.

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Γιατί σας ενόχλησε στις δυο τελευταίες αναρτήσεις ότι αναδιπλασίαζα το ήδη υπάρχον, και δεν σας ενόχλησε ο Mueck;

Ανώνυμος είπε...

Κυρία σας ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!
Μόλις μου δώσατε απάντηση σε κάτι που έψαχνα καιρό..........!!!!!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Νίκη, μη καταπίνεις αμάσητη τροφή, θα πνιγείς!

Ανώνυμος είπε...

ελεοσ νικη αυτο το κανω και γω..... γιατι να μασ ενοχλησει ο mueck? γιατι τα εργα του mueck μασ προκαλουν καποιο 8αυμασμο γιατι μπορει να ειναι καποια πραγματικοτητα αλλα διαφερει στο μεγε8οσ και κυριωσ εντυπωσιαζεσαι απο το ταλεντο του και την αψογη λεπτομερεια στα εργα του .ειναι κατι που δημιουργησε αυτοσ...(loll..)

Ανώνυμος είπε...

Ο Mueck όπως και ο picasso δεν έδωσαν ακριβή αναπαράσταση του κόσμου στα έργα τους...Είδαν την πραγματικότητα με μοναδικό ,διαφορετικό τρόπο...
Και αυτό τους έκανε και διάσημους!
Την αλήθεια την ξέρουμε...το θέμα είναι πως θα την δούμε!!

Ανώνυμος είπε...

Σωστά???

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Μπράβο!!!! Αυτό που διαφοροποιεί το έργο του Mueck από την πραγματικότητα είναι το ΜΕΓΕΘΟΣ. Είναι το άλλοθί του για την τόσο κατά τα άλλα πιστή απομίμησή της.

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Σωστά, Νίκη.

Ανώνυμος είπε...

εγω καλα το ειπα ή ειναι λα8οσ? (loll..)

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα όμως είναι οτι κάποιοι αποκαλύπτουν πολλά και οι ''μεγάλες αλήθειες'' δεν είναι φτιαγμένες για τον κόσμο!

Ανώνυμος είπε...

νικη εχεισ κατεβασει ολη τη βιβλιο8ηκη χαχαχαχαχα(loll..)

Ανώνυμος είπε...

χαχαχα.......Θα έρθεις εσύ αύριο να μου φτιάξεις το δωμάτιο...χαχα!!!!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Απάντησα loll. Η επισήμανσή σου για το μέγεθος ήταν πολύ σωστή.

Ανώνυμος είπε...

ααααααααα δεν το ειδα........(loll..)

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Υπάρχει μια αλήθεια Νίκη για την οποία είμαι απόλυτα σίγουρη αυτή τη στιγμή:ΠΕΙΝΑΩ!

Ανώνυμος είπε...

η loll.... σασ λεει καληνυχτα...

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

ΧΕΧΕ...Καλή όρεξη λοιπόν...Θα συνεχίσουμε αύριο...!!!

Ανώνυμος είπε...

allh anarthsh?????????///