....προσωρινή ανάρτηση, μόνο για τη Loll που τη ζητά επίμονα.
6 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Να τι λέει ο Άγιος Αυγουστίνος για τον χρόνο.
Τι είναι, λοιπόν, ο χρόνος; Αν δε με ρωτά κανείς, γνωρίζω. Αν, όμως,, θέλω να το εξηγήσω σε κάποιον που με ρωτά, δε γνωρίζω. Αλλά σε κάθε περίπτωση τολμώ να πω πως τούτο γνωρίζω Αν τίποτε δεν τελείωνε, δε θα υπήρχε παρελθόν. Αν τίποτε δεν πλησίαζε, δε θα υπήρχε μέλλον. Αν τίποτε δεν υπήρχε, δε θα υπήρχε και παρόν. Όμως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχει το παρελθόν και το μέλλον, αφού τo παρελθόν πέρασε και το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμη; Από την άλλη, αν το παρόν ήταν πάντα παρόν και δεν κυλούσε, το παρελθόν δε θα ήταν χρόνος αλλά αιωνιότητα Αλλά, αν ήταν το παρόν μόνο χρόνος, γιατί κυλά στο παρελθόν, πώς μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει; Υπάρχει, μόνον γιατί κάποια στιγμή θα πάψει να υπάρχει. To μόνο, λοιπόν, που μπορούμε να βεβαιώσουμε είναι ότι ο χρόνος οδηγεί στη μη-ύπαρξη.
Lema, σ' ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο, το τόσο ταιριαστό με τη σημερινή μέρα. Ήθελα η ανάρτηση αυτή να είναι προσωρινή. Θα τη διέγραφα και αργότερα θα δημοσίευα μια άλλη. Θα την κρατήσω μόνο για το σχόλιό σου. Να προσθέσω μόνο, ότι ο William Kennick απηχώντας τα λόγια του Αυγουστίνου γράφει "Γνωρίζουμε τι είναι τέχνη όταν κάποιος μας θέτει αυτό το ερώτημα. Αν φανταστούμε μια τεράστια αποθήκη γεμάτη με κάθε είδους αντικείμενα - πίνακες από όλα τα είδη, παρτιτούρες για συμφωνίες, μηχανές και εργαλεία, σκάφη, σπίτια, αγάλματα, αγγεία, έπιπλα και ρούχα,λουλούδια,πέτρες, μουσικά όργανα. Στη συνέχεια ας ζητήσουμε σε κάποιον να μπεί στην αποθήκη και να βγάλει έξω όλα τα έργα τέχνης που βρίσκονται μέσα σε αυτήν. Θα είναι ικανός να το κάνει με σχετική επιτυχία, παρά το γεγονός ότι, όπως θα συμφωνήσουν ακόμα και οι φιλόσοφοι της τέχνης, δεν διαθέτει έναν ικανοποιητικό ορισμό της τέχνης ως κοινό παρανομαστή." (Το παραπάνω είναι και μια συμβολή στο διάλογο της Νίκης και της Λυδίας στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης.)
Μπορείς να γράφεις σχόλια ελεύθερα. Πάτησε στη λέξη "σχόλια" που βρίσκεται κάτω από κάθε ανάρτηση. Στο αναδυόμενο παράθυρο τσεκάρησε την λέξη ¨Ανώνυμος" και γράψε το σχόλιό σου. Αν θέλεις γράψε το όνομά σου. Κάνε τη λεκτική επαλήθευση. Τέλος πάτησε: "Δημοσιεύστε το σχόλιό σας".
6 σχόλια:
Να τι λέει ο Άγιος Αυγουστίνος για τον χρόνο.
Τι είναι, λοιπόν, ο χρόνος; Αν δε με ρωτά κανείς, γνωρίζω. Αν, όμως,, θέλω να το εξηγήσω σε κάποιον που με ρωτά, δε γνωρίζω. Αλλά σε κάθε περίπτωση τολμώ να πω πως τούτο γνωρίζω Αν τίποτε δεν τελείωνε, δε θα υπήρχε παρελθόν. Αν τίποτε δεν πλησίαζε, δε θα υπήρχε μέλλον. Αν τίποτε δεν υπήρχε, δε θα υπήρχε και παρόν. Όμως, πώς είναι δυνατόν να υπάρχει το παρελθόν και το μέλλον, αφού τo παρελθόν πέρασε και το μέλλον δεν έχει έρθει ακόμη; Από την άλλη, αν το παρόν ήταν πάντα παρόν και δεν κυλούσε, το παρελθόν δε θα ήταν χρόνος αλλά αιωνιότητα Αλλά, αν ήταν το παρόν μόνο χρόνος, γιατί κυλά στο παρελθόν, πώς μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει; Υπάρχει, μόνον γιατί κάποια στιγμή θα πάψει να υπάρχει. To μόνο, λοιπόν, που μπορούμε να βεβαιώσουμε είναι ότι ο χρόνος οδηγεί στη μη-ύπαρξη.
Υπογραφή του πιο πάνω σχολίου
lema
Lema, σ' ευχαριστώ για αυτό το σχόλιο, το τόσο ταιριαστό με τη σημερινή μέρα. Ήθελα η ανάρτηση αυτή να είναι προσωρινή. Θα τη διέγραφα και αργότερα θα δημοσίευα μια άλλη. Θα την κρατήσω μόνο για το σχόλιό σου.
Να προσθέσω μόνο, ότι ο William Kennick απηχώντας τα λόγια του Αυγουστίνου γράφει "Γνωρίζουμε τι είναι τέχνη όταν κάποιος μας θέτει αυτό το ερώτημα. Αν φανταστούμε μια τεράστια αποθήκη γεμάτη με κάθε είδους αντικείμενα - πίνακες από όλα τα είδη, παρτιτούρες για συμφωνίες, μηχανές και εργαλεία, σκάφη, σπίτια, αγάλματα, αγγεία, έπιπλα και ρούχα,λουλούδια,πέτρες, μουσικά όργανα. Στη συνέχεια ας ζητήσουμε σε κάποιον να μπεί στην αποθήκη και να βγάλει έξω όλα τα έργα τέχνης που βρίσκονται μέσα σε αυτήν. Θα είναι ικανός να το κάνει με σχετική επιτυχία, παρά το γεγονός ότι, όπως θα συμφωνήσουν ακόμα και οι φιλόσοφοι της τέχνης, δεν διαθέτει έναν ικανοποιητικό ορισμό της τέχνης ως κοινό παρανομαστή."
(Το παραπάνω είναι και μια συμβολή στο διάλογο της Νίκης και της Λυδίας στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης.)
Αν, όμως, θέλω να εξηγήσω σε κάποιον που με ρωτά τι είναι τέχνη, δε γνωρίζω...
Για αυτό λέω και εγώ πως είμαι άσχετη!
Ένα "δεν" λείπει από τα λόγια του Kennick. Διορθώνω:"Γνωρίζουμε τι είναι τέχνη όταν κάποιος ΔΕΝ μας θέτει αυτό το ερώτημα..."
poli wraio kiria alla thelw an gnt na mou e3igisetai pws akrivws ftiaxnetai afto to video..! dn einai arketa diskolo!
-ale3andros-(kai oxi nasos =P)
Δημοσίευση σχολίου